keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

6. If you roll the joint for me, then it better be right

So you say you wanna get away
We don't need a plane
I could be your escape, take you to a place
Where there's no time, no space
I could be your private islan,

on a different planet, anything could happen..

Vihdoin mä pääsin taas koneen ääreen ja blogin kimppuun.
Syitä en ainakaan vielä kerro, miks on ollut hiljaiseloa.
Koko päivän oon tänään maannut sängyllä ja kuunnellut Wiz Khalifaa. Se äijä on vaan paras.



Eilen mä päätin, etten jaksa enää istua sisällä. Koska olin silloin korvessa keskellä ei mitään, enkä ihanassa aurinkoisessa Helsingissä, satoi vettä. Välittämättä kielloista ja muusta mä lähdin sinne vitunp pihalle. Seisoin sateessa suurinpiirtein noin. Nautin siitä. 




...listen to the waves,
let them wash away your pain. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti